Elbe kettőscsukló - 0.500-as sorozat
( Katalógus )
Központosított kettőscsuklóval szerelt kardántengely
Maximális forgatónyomaték | 2.860...16.900 Nm |
Maximális hajlásszög | 42...47 fok |
Gyártott hosszak | Hosszak a futómű-; és járműgyártók egyedi specifikációi alapján. |
Rendelési számok | A katalógusban található rendelési számok kiegészülnek 3 vagy 4 karakterrel, ami azonosítja a kettőscsuklót: pl. 0.513.321.041 |
Ps.: a kettőscsuklókat féltengelynek, vagy féltengelycsuklónak is nevezik. |
A 0.500 Elbe kettőscsukló sorozat felhasználási területei, néhány vevő:
ATI
|
||
A 0.500—as Elbe kettőscsukló sorozat műszaki leírása
Ezt a kettőscsuklót is az összkerékhajtású járművek kormányzott futóműveinél használják.
Mégis, a 0.500-as sorozat különbözik a 0.400 –astól.
1.)
Itt a villarészek villás tengelyként vannak kialakítva. A tengely kontsrukciós kialakítása a vevő kívánsága szerint történik.
2.)
A kardánkereszt—csapok itt nem egy síkban fekszenek, mint a 0.400-as nál, hanem azok egymáshoz képesti síkban néhány milliméternyit el vannak tolva. Ez egy tömörebb elrendezést eredményez, azaz a középső darab csuklótávolsága ezáltal csökken a beépítéshez szükséges térrel együtt.
3.)
A 0.500—as sorozat több nagyságot tartalmaz, mint a 0.400—as, így vele nagyobb nyomaték—tartományt lehet átfogni.
A két sorozat kinematikus viszonyai megfelelnek egymásnak, ezért lehajtásra az előzőekben megfogalmazott irányelvek itt is érvényesek.