Hírek

Elbe kettőscsukló - 0.500-as sorozat

( Katalógus )

Központosított kettőscsuklóval szerelt kardántengely

Elbe kardántengely,ZF, Carraro

Maximális forgatónyomaték 2.860...16.900 Nm
Maximális hajlásszög 42...47 fok
Gyártott hosszak Hosszak a futómű-; és járműgyártók egyedi specifikációi alapján.
Rendelési számok A katalógusban található rendelési számok kiegészülnek 3 vagy 4 karakterrel, ami azonosítja a kettőscsuklót:     pl. 0.513.321.041
Ps.:
a kettőscsuklókat féltengelynek, vagy féltengelycsuklónak is nevezik.



A 0.500 Elbe kettőscsukló sorozat felhasználási területei, néhány vevő:

ATI


Carraro


Ginaf Trucks


Kessler


MAN


OMSI


Perlini


Sisu


TATRA


ZF

Elbe kardántengely,betonkeverő,kardán Elbe kardan, Liebherr, Faun, Terex, Demag, kardántengely
Elbe kardántengely,kettőscsukló,ZF, Carraro Elbe kardan, Man, Sisu, Tatra, kardántengely

A 0.500—as Elbe kettőscsukló sorozat műszaki leírása

Ezt a kettőscsuklót is az összkerékhajtású járművek kormányzott futóműveinél használják.
Mégis, a 0.500-as sorozat különbözik a 0.400 –astól.
1.)
Itt a villarészek  villás tengelyként vannak kialakítva. A tengely kontsrukciós kialakítása a vevő kívánsága szerint történik.
2.)
A kardánkereszt—csapok itt nem egy síkban fekszenek, mint a 0.400-as nál, hanem azok  egymáshoz képesti síkban néhány milliméternyit el vannak tolva. Ez egy tömörebb elrendezést eredményez, azaz a középső darab csuklótávolsága ezáltal csökken a beépítéshez szükséges térrel együtt.
3.)
A 0.500—as sorozat több nagyságot tartalmaz, mint a 0.400—as, így vele nagyobb nyomaték—tartományt lehet átfogni.
A két sorozat kinematikus viszonyai megfelelnek egymásnak, ezért lehajtásra az előzőekben megfogalmazott irányelvek itt is érvényesek.