Sima vezetőgörgők 70...80mm
A LINNIG (Kendrion Markdorf) gyártmányú sima felületű fém vezetőgörgők fokozott igénybevételnek kitett helyeken kerülnek beépítésre.
Autóbuszok nehéz üzemi körülményeikre tervezettek, robosztus kivitelűek, kizárólag fémből készülnek. Általában az ékszíjak hátoldalán biztosítják azok nyugodt futását, esetenként a klímakompresszor elektromágneses tengelykapcsolójánál az ékszíj átfogási szögét növelik.
Átmérő 77,00 …120,00 mm mérettartományban készülnek perem nélkül és peremes kivitelben. Maximális fordulatszámuk rövid ideig akár a 10.000 1/min fordulatszámot is elérheti, maximális környezeti hőmérséklet rövid ideig akár a 110 fokot is.
Felületük esetenként extra hosszú ideig kerül nitridálásra a fokozott kopásállóság elérésére. Csapágyaik magas minőségű, hőálló kenőanyaggal, valamint tömítéssel szereltek, hőmérsékletük akár a 160…180 fokot is elérheti. Rögzítésük külső, vagy saját csavarral történik.
Az Evobus (Setra – Mercedes ), Man, Neoplan, Neoman, Van Hool Temsa építi be ezeket egyes buszaikba.
Autóbuszok nehéz üzemi körülményeikre tervezettek, robosztus kivitelűek, kizárólag fémből készülnek. Általában az ékszíjak hátoldalán biztosítják azok nyugodt futását, esetenként a klímakompresszor elektromágneses tengelykapcsolójánál az ékszíj átfogási szögét növelik.
Átmérő 77,00 …120,00 mm mérettartományban készülnek perem nélkül és peremes kivitelben. Maximális fordulatszámuk rövid ideig akár a 10.000 1/min fordulatszámot is elérheti, maximális környezeti hőmérséklet rövid ideig akár a 110 fokot is.
Felületük esetenként extra hosszú ideig kerül nitridálásra a fokozott kopásállóság elérésére. Csapágyaik magas minőségű, hőálló kenőanyaggal, valamint tömítéssel szereltek, hőmérsékletük akár a 160…180 fokot is elérheti. Rögzítésük külső, vagy saját csavarral történik.
Az Evobus (Setra – Mercedes ), Man, Neoplan, Neoman, Van Hool Temsa építi be ezeket egyes buszaikba.
«
1
»