Licos Trucktech elektromágneses ventillátorkuplungok
LICOS elektromágneses ventillátorkuplungok
Az elektromágneses tengelykapcsolók a haszongépjármű hűtőrendszerében a hűtőventillátor hajtást gazdaságosabbá teszik, mert a folyamatosan szigorodó emissziós előírások, az emelkedő olajárak szlipmentes, gyorsan kapcsoló és lassan kopó tengelykapcsolót követelnek.
A LICOS elektromágneses tengelykapcsolói megfelelnek e kihívásoknak, elsősorban tehergépkocsik főtengelyére, vagy egy önálló csapágyházba építve kerülnek forgalomba.
A cég a járműgyártóval szorosan együttműködve tervezi meg termékeit.
Ilyen elektromágneses kuplungok futnak egyes Mercedes Actros, és Mercedes Axor egyes típusaiban.
A gyártható változatok:
Típús | LT350 | LT600 | LT800 | LT1200 |
LTT alkatrésszám T000.xxx | .047 | .050 | .054 | .059 |
Nyomaték | 25 | 60 | 80 | 120 |
Minimum ventillátoragy átmérő (mm) | 80 | 105 | 105 | 125 |
Minimum ventillátor átmérő (mm / inch) | 480/19 | 560/22 | 560/22 | 600/24 |
Max elektromos teljesítményfelvétel (W) | 18 / 18 / 30 | 25 / 25 40 | 30 / 30 / 45 | 41 / 41 59 |
Tömeg (kg) 1 - / 2- / 3 fokozatú | 2,2/2,5/4,0 | 3,2/3,7/5,0 | 3,3/4,0/5,5 | 6,0/6,8/9,0 |
Néhány kivitel Damler Mercedes Actros - Mercedes Axor elektromágneses ventillátor tengelykapcsolói:
Egyfokozatú Licos Trucktech ventillátorkuplung működési elve
Kikapcsolt elektromágnes esetén a hűtőventillátor csapágysúrlódáson keresztül maximum 100 1/min fordulatszámot ér el. Amennyiben az elektromágnes feszültség alá kerül, a hűtőventillátor fordulatszáma a behajtó fordulatszámmal arányos lesz.
Kétfokozatú Licos Trucktech ventillátorkuplung működési elve működési elve
Kikapcsolt elektromágnes esetén a hűtőventillátor súrlódás és kopásmentesen az állandó mágneses rendszeren keresztül maximum 1.200 1/min fordulatszámot ér el. Amennyiben az elektromágnes feszültség alá kerül, a hűtőventillátor fordulatszáma a behajtó fordulatszámmal arányos lesz.
Háromfokozatú Licos Trucktech ventillátorkuplung működési elve
Kikapcsolt elektromágnes esetén a csekély csapágy—belső súrlódáson keresztül a hűtőventillátor alacsony, maximum 100 1/min fordulatszámmal forog.
Amennyiben a kuplung 1 bekapcsol, a hűtőventillátor súrlódás és kopásmentesen az állandó mágneses rendszeren keresztül maximum 1.200 1/min fordulatszámot ér el.
Amikor az elektromágnes 2 feszültség alá kerül, a hűtőventillátor fordulatszáma a behajtó fordulatszámmal arányos lesz.
Háromfokozatú elektromágneses kuplung Mercedes Actros tehergépkocsik számára
A gyártás 1999-ben kezdődött, s 2011 –ben befejeződött. Kiváltotta a lenti képen látható változat. Ez a kivitel a kis gyártott darabszámra (pótalkatrészpiac) optimalizált.
Daimler Mercedes ( Actros ) cikkszámok:
A5412000322
A5412000422
A5412000522
A5412000622
További információ a termékről kattintás ide
Háromfokozatú elektromágneses kuplung Mercedes Actros tehergépkocsik számára
A gyártás 2001-ben kezdődött, s 2013 – ban befejeződött. A raktárkészlet erejéig kapható.
Daimler Mercedes ( Axor ) cikkszámok:
A4572000622
A4572000722
A4572000822
További információ a termékről kattintás ide