Szöghajtóműveink
Egy pillantás az előnyökre:
- Szervízbarát konstrukció
- Hosszú élettartam egy integrált nyomásszabályozóval
- Optimalizált csapágyak
- Hosszú olajcsereperiódus
- Alacsony zajkibocsátás
További előnyök a háromfokozatú elektromágneses ventilátorkuplung alkalmazásakor:
- Megakadályozza a motor túlhűtését—nagy előny különösen hideg időszakokban
- A motor gyorsabban eléri az üzemi hőmérsékletet
Elektromágneses ventilátorkuplung és szöghajtómű kombinációja (két; és három fokozat) - ventillátorkuplung a szöghajtómű után—LLW100 |
|||
|
|||
Elektromágneses ventilátorkuplung és szöghajtómű kombinációja (két; és három fokozat) - ventillátorkuplung a szöghajtómű előtt—LLW202 / LLW203 |
|||
|
|||
Szöghajtóművek ventillátorkuplungok számára—LLW200 |
|||
|
|||
Szöghajtóművek ventilátorkuplungok számára—LLW100 |
|||
|
|||
LLW203 szöghajtómű kuplunggal
Ventilátorkuplung a szöghajtómű előtt—Új innovatív megoldás
A szöghajtómű és a háromfokozatú elektromágneses ventilátorkuplung kombinációjával lehetővé válik az autóbusz oldalra kihelyezett nagyobb méretű víz-; töltőlevegő, és olajhűtőjének ventilátorhajtását mechanikus úton, s így a hajtás hatásfokát maximalizálni lehet.
Az első generációs szöghajtóműveknél a tengelykapcsoló a ventilátor és a hajtómű közé épült be. Már itt van a második generációs kivitel, ahol a háromfokozatú elektromágneses tengelykapcsoló a szöghajtómű elé került. A motor indítása és leállítása mindig nyitott kuplunggal történik, kímélve a hajtáslánc elemeit.
A szöghajtómű csak a hűtési igények esetén kerül meghajtásra, így a hajtómű átlagos fordulatszáma nagyságrendekkel csökken. A hajtómű terhelése kisebb, csökken a zajkibocsátás, s nő a hajtáslánc minden elemének élettartama.
Speciális esetekben a rezgéscsillapított ékszíjtárcsa is elhagyható. Az áttételváltoztatás miatt a kardántengely fordulatszáma csökken, s ez is pozitív kihatással van annak élettartamára. Ezekhez hozzászámolva az új nyomásszabályozó szelepet és az újraoptimalizált csapágyazást a szöghajtóművek új generációja messzemenőkig kielégíti a járműgyártók növekvő igényeit.
Gazdaságosság és környezetvédelem—itt minden passzol
A szervizbarát konstrukció és a 250.000 km—enként szükséges olajcsere periódus tovább csökkenti a jármű állásidejét, emelve a jármű gazdaságosságát. E szöghajtűhöz már a járatos hajtóműolajok is felhasználhatók. A hajtómű kiszerelése után 100 % - ban újrahasznosítható, és nagyjavítható.
Néhány vevő:
Evobus / Mercedes Benz
Temsa San.
Encava
Prevost
Zhengzhou Yutong Bus
Hyundai
Kia
Daewo
Volvo
Neoplan, Neoman, Man