Hírek

Szöghajtóműveink

Egy pillantás az előnyökre:

  • Szervízbarát konstrukció
  • Hosszú élettartam egy integrált nyomásszabályozóval
  • Optimalizált csapágyak
  • Hosszú olajcsereperiódus
  • Alacsony zajkibocsátás


További előnyök a háromfokozatú elektromágneses ventilátorkuplung alkalmazásakor:

  • Megakadályozza a motor túlhűtését—nagy előny különösen hideg időszakokban
  • A motor gyorsabban eléri az üzemi hőmérsékletet


Elektromágneses ventilátorkuplung és szöghajtómű kombinációja (két; és három fokozat) - ventillátorkuplung a szöghajtómű után—LLW100

05-a_táblázat1.jpg 05-a_llw100.27y.jpg


  • Több, mint 100.000 db eladott példány
  • Kompakt felépítés
  • Evobus (Mercedes, Setra), Neoplan, Temsa autóbuszaiba épül be
05-a_llw100.27y_elrendezés.jpg

Elektromágneses ventilátorkuplung és szöghajtómű kombinációja (két; és három fokozat) - ventillátorkuplung a szöghajtómű előtt—LLW202 / LLW203

05-a_llw202_táblázat2.jpg 05-a_llw202-és_203y.jpg
  • Magasabb hajtómű élettartam
  • Magasabb Kenőolaj élettartam az alacsonyabb olajhőmérséklet miatt
  • Az alkatrészek terhelése kisebb

05-a_llw202_és_203y_elrendezés.jpg

Szöghajtóművek ventillátorkuplungok számára—LLW200

05-a_llw200_táblázat3.jpg 05-a_llw200.jpg
  • Kis tömeg: 12 kg
  • Alacsony zajszint: lényegesen alacsonyabb az ipari előírásoknál
  • Új integrált nyomásszabályozó által magasabb tengelytömítés élettartam

Szöghajtóművek ventilátorkuplungok számára—LLW100

05-a_llw100_táblázat4.jpg 05-a_20820601_volvo.jpg
  • Magasabb hajtómű élettartam
  • Magasabb Kenőolaj élettartam az alacsonyabb olajhőmérséklet miatt
  • Az alkatrészek terhelése kisebb
  • integrált rezgéscsaillapítás
  • Volvo autóbuszaiba épült be (20820601)


LLW203 szöghajtómű kuplunggal

Ventilátorkuplung a szöghajtómű előtt—Új innovatív megoldás

A szöghajtómű és a háromfokozatú elektromágneses ventilátorkuplung kombinációjával lehetővé válik az autóbusz oldalra kihelyezett nagyobb méretű víz-; töltőlevegő, és olajhűtőjének ventilátorhajtását mechanikus úton, s így a hajtás hatásfokát maximalizálni lehet.
Az első generációs szöghajtóműveknél a tengelykapcsoló a ventilátor és a hajtómű közé épült be. Már itt van a második generációs kivitel, ahol a háromfokozatú elektromágneses tengelykapcsoló a szöghajtómű elé került. A motor indítása és leállítása mindig nyitott kuplunggal történik, kímélve a hajtáslánc elemeit.
A szöghajtómű csak a hűtési igények esetén kerül meghajtásra,  így a hajtómű átlagos fordulatszáma nagyságrendekkel csökken. A hajtómű terhelése kisebb, csökken a zajkibocsátás, s nő a hajtáslánc minden elemének élettartama.
Speciális esetekben a rezgéscsillapított ékszíjtárcsa is elhagyható. Az áttételváltoztatás miatt a kardántengely fordulatszáma csökken, s ez is pozitív kihatással van annak élettartamára. Ezekhez hozzászámolva az új nyomásszabályozó szelepet és az újraoptimalizált csapágyazást a szöghajtóművek új generációja messzemenőkig kielégíti a járműgyártók növekvő igényeit.

Gazdaságosság és környezetvédelem—itt minden passzol

A szervizbarát konstrukció és a 250.000 km—enként szükséges olajcsere periódus tovább csökkenti a jármű állásidejét, emelve a jármű gazdaságosságát. E szöghajtűhöz már a járatos hajtóműolajok is felhasználhatók.  A hajtómű kiszerelése után 100 % - ban újrahasznosítható, és nagyjavítható.


Néhány vevő:

Evobus / Mercedes Benz
Temsa San.
Encava
Prevost
Zhengzhou Yutong Bus
Hyundai
Kia
Daewo
Volvo
Neoplan, Neoman, Man